Рибалко Тетяна Володимирівна- практичний психолог 

 

 


 

Проблемне питання психологічної служби на 2017-2018 навчальний рік «Психологічний супровід учасників навчально- виховного процесу, створення комфортних умов для розвитку особистості школяра в процесі інноваційної діяльності».

 


 

Завдання на 2018-2019 навчальний рік:

  1. Вивчати психологічні проблеми школярів.
  2. Профілактична та корекційна робота з учнями, які потребують психологічної допомоги.
  3. Участь у роботі батьківських зборів, педрадах, годинах спілкування з проблем профілактики суїцидальної поведінки, насилля в сім’ї.
  4. Сприяння вибору учнями професій з урахуванням їх можливостей, здібностей;
  5. Проведення профілактичної роботи з учнями девіантної поведінки.

Основною метою практичного психолога є підвищення ефективності навчально-виховної діяльності, захист психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу шляхом здійснення діагностики, соціально-психологічної корекції, профілактики, соціальної реабілітації.

 


 

 

Дитячі заповіді для батьків, бабусь і дідусів

 

  1. Дорогі батьки, памятайте, що ви самі запросили мене до своєї родини. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва бути людиною.
  2. У моїх очах світ виглядає інакше, ніж у ваших. Прошу вас, поясніть мені: що? коли? чому? – кожен із нас у ньому має робити.
  3. Мої ручки ще маленькіне очікуйте від мене досконалості, коли я застилаю ліжко, пишу або кидаю м’яча.
  4. Мої почуття ще недозріліпрошу, будьте чуйними до моїх потреб.
  5. Щоб розвиватися мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте і оцінюйте, але не менелише мої вчинки.
  6. Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на них учився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.
  7. Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати роботу згідно з вашими очікуваннями.
  8. Я вчусь у вас усього: слів, інтонацій голосу, манер. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене. Тому навчіть мене, будь ласка, найкращого. Памятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допомагати один одному.
  9. Я хочу відчувати вашу любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб ваша любов не перетворилася на милиці, які заважатимуть мені робити самостійні кроки.
  10. Любі мої, я вас дужедуже люблю! Покажіть мені, що ви також мене любите.

 


 

Пам’ятка для учнів про виконання домашніх завдань.

 

Перш за все подумай і виріши з якого предмету почнеш виконувати домашні завдання.

При підготовці усних завдань:

- пригадай, що розповідав на уроці учитель;

- прочитай текст повністю, у разі необхідності скористайся малюнками, схемами, словниками;

- читай текст уважно, намагаючись запам’ятати найголовніше;

- щоб краще запам’ятати матеріал: назви, визначення, дати – запиши їх у чернетці;

- закрий книгу і спробуй подумки уявити розділи або частини прочитаного тексту, спробуй переказати прочитане;

- прочитай текст ще раз, звертаючи особливу увагу на ті місця, які погано запам’яталися;

- розкажи прочитане про себе і вголос;

- якщо інформація погано запам’ятовується, можна написати короткий план прочитаного матеріалу і спробувати переказати зміст, використовуючи його.

При підготовці письмових завдань:

- приведи у порядок робоче місце і приготуй усе необхідне для роботи;

- уважно прочитай завдання, подумай, які правила необхідно застосовувати у вправі, якщо забув, то подивися у підручнику;

- якщо необхідно, подивися, як виконувалися аналогічні завдання на уроці у класі;

- виконуючи завдання, пиши не поспішаючи, але й не занадто повільно;

- не відволікайся на сторонні справи;

- якщо не зрозумілий зміст вправи, попроси допомоги у старших;

- важкі завдання спочатку запиши у чернетку, а після перевірки батьків перепиши у зошит.